RSMH Skåne bjuder in er på medlemsmöte om psykiatrin.
När: den 2 juni. klockan 14.00
Var: Café Dulcita, Falsterbogatan 27, Malmö (Vid Jesusparken, se bild).
På årsmötet kom frågan om psykiatrin upp, flera personer vittnade om livshotande bemötande och otillgänglighet.
Vi bestämde oss för att bjuda in alla våra medlemmar för att prata om detta.
Vi vill samla in berättelser om psykiatrin, och om hur vi som folkrörelse kan påverka politiker och allmänhet för att förbättra den ohållbara situationen.
Vi bjuder på fika tillsammans med Café Dulcita.
Hoppas vi ses!

Vi träffas vid den röda markeringen, den 2 juni, klockan 14.00
